WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

23 August 2009

muka budak poser separuh hari....

Hari ini 2 hari sudah aqil berpuasa separuh hari....kenapa separuh hari plak nie?yo lah dah 2 hari berturut-turut dia bangun lambat...semalam dia bangun kui 12 nak kui 1...ari nie dia bangun kui 12tgh...so kira dia tak mkn separuh ari la kan?

nak bangun kan dia pun payah...so smlm aku bg dia rm5 sebab dia poser separuh ari....x makan dan minum dlm tempoh tu...wah....sonot nyer aqil dpt rm5 sampe sepanjng mlm dia tido duk pegang duit tu....hehehehe....lawak je aku tgk...

ok lah...cian aqil..dah la mmg susah nak mkn...so bg dia susu n biskut je la yg dia layan....bistu nak wat camner kan? dah dia susah toi nak dibagi mkn....selmat berpuasa smue!!!!


so layantzzzz je la eh!!!!!

5 tukang karut:

farah : m0mma HD said...

wah..bagus nye
aqeel dah blajar posa..

wei, anak ko ni mcm darwisY ler dulu.x suka makan...cuba ko kasi dia minum vitagen sebotol shari...
brubah x selera dia...

U-jin said...

haha..yantz bg ler masa raya nanti...baru surprise

As said...

alahai bagusnyer dia...posa kekecik ni... diajar dari kecik senang.. dpt sekejap pun jadi la....

CuTeMiUt78 said...

alhamdulilah.. walaupun dpt setengah hari kan.. sekurang2nya dia nak gak berpose.. selamat berpuasa

☆ lieya latif ☆ said...

wah bagus laaaa.....dah dpt separuh hari...bagus!!! vangga auntie tau...leh wat menantu nieh...keh keh keh