WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

27 July 2009

dia bakal jadi ' DikLong'

Alhamdulillah...aku sudah pulang dari berout/station...alhamdulillah gaks aku dpt berita masa ontheway balik kl dr wat naziran kat pahang, opis kol ckp grup yg wat naziran ke sabah n sarawak ditangguhkan ke tarikh yg lain....so rindu aku kat aqil terubat le....xde la menanggung windu lama-lama kat dia kan????so skg aku dah masuk opis semula kena wat repot le plaks...adoiiiiii....
Alhamdulillah gaks....penantian selama hampir 2 tahun 7 bulan nie nampak nya ada
' hasil'....mmmmm apa tu? tgk gambo ats pun korang dah tahu kan?ye aku +ve!!!!!syukur sgt2...mmg ini yg aku nantikan dari aqil berumur 6 bulan okeh!!!!mmg aku happy sesangat!!!!balik jek dr cameron...sampe umah terus aku singgah farmasi beli UTP nie...walopun masa tu aku nyer peod lewat 5 hari....hehehehe mmg aku xcited sesangat.....

dan...budak kat gambo ats tu bakal jadik ' diklong' pasnie yea....doakan aku selamat sepanjang
' tempoh ' ini yea.....

so layantzzzzz je la eh!!!!!

11 tukang karut:

Mama Safiyyah said...

tahniah!!! :-)

nzh1979 said...

waaaahhhh..congratsss
welcome to the club ;)
cumanyee..
zam ngan linda udah sampai time nak meletops.. yant je lambat sket :D
takpe take care yek..
dan selamat melayan la karenah 'diklong' nanti k..ehehehhe

mama idzareef said...

wahhhh congrattttssss.. bestnye dh peknen.. bestnya ada baby nnti.. huhu..nk baby jugakk..tp takmo peknen..bolehh.. ;p

UmiDAnisH said...

Wah.. tahniah, nak tambah umat nabi lagi... semoga ceria dan sihat selalu.. erm.. camne erk program kita, kalau sabtu ni bole ka?

Mama_Aqish said...

WAH.....TAHNIAH YANTZ.....MESTI AQIL SONOT PUNYER...HARAP2 DAPAT GIRL LA EK....KITA PLKAN TAHUN DEPAN...LEH LAH ANAK KITA SEBAYA GITU...

farah : m0mma HD said...

wahhh...taniah...
so, next year la yea...ishhhh ni yg buat tingin gaks ni...
hahahha

tp agak tekejut yg ko dah nak anak lagi lepas aqil umo 6bulan??
mak aiii...awat ko nak cepat sgt?

~~ciklinn~~ said...

weih tahniahh ha..... doakan aku berjya jugakk tau..

E-Marlin said...

Tahniah Yantz...... :D
Alhamdulillah, penantian awak x sia-sia... lama juga awak menunggu ye... tapi akhirnya berhasil juga. Jaga diri elok-elok....

wansteddy said...

alhamdulillah...
khabar gembira dr 2kwn aku.
sama2 peknen.
jga kandungan bebaik kak...

hope kali ni bb gurl!
sah ko sama punya meroyan cm aku borong gila2 baju gugurl muahahaha....

U-jin said...

oh ye ker..taniah..tumpang suka sangat....wah nak jadi dik long ker...tahniah ek..

yantz-yeem said...

mama safiyyah :
tq very much!!!

zam :
tu le pasal..nmpk nya adik aqil akan beza 4 tahun le...huhuhuh...

mama idzareef:
waaa...knpa xnak pekenen plaks?takut eh??ada pengaalmaan ngeri ke?kali nie peknen harap2 ok la...

umidanish:
tq!!!hari sabtu nie? on jek....nnti kompem balik k...

mama aqish:
ha...jom cpt2 kita beranak tahun 2010 sesama...leh ar jadik rakan sebaya...aqish pon dah nak mintak adik tu...

kak fara:
wahhh kak caiyo!!!sempat lagi kalo ko nak saing ngan aku nie...jom kasik dani adik pompuan plaks...hehehehe

ciklin :
percaya lah lin...penantian itu satu penyeksaan!!!alhamdulillah aku emnanti ngan penuh sabar walopun aku salu kiciwa...hehehe..aku doakan ko pon cpt2 kasik aisy adik k!!!

erna:
tq!!!tu lah..kalo boleh sblum umo 30 dah ada 3 anak....tapi nmpk nya baru dua...kira ok gaks la kan....hehehehe

wans:
nafsu shopping mmg giler...x kisah le anak pompuan ke lelaki...mmg kaki perabis duit bli brg depa no.1

ujin:
tq...kita pon mmmg happy gilos!!!heheheh