WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

29 June 2009

layan aqil ngaji ke???

Dah lama gilos kan aku x masukkan video psl aqil..bukan apa kamera aku tu battery dah lengai...ke lunyai? so tiap2 kali caj...baru senap sedas dua dah kong!!!mmg kena ganti battery baru tu...tunggu la aku kaya sket lagiks aku ganti battery baru k....
video
ok nie klip aqil konon ala-ala ngaji ke apa aku pon x sure...tp mmg cenggini la dia kalo aku bc quran dia pon sibuk nak bc gaks...tp dia tibai je amik buku apa-apa janji ada sket2 tulisan jawi dah kira sama la ngan apa yg aku bc...tp byk mengomel ckp ntah apa-apa ntah...yg aku paham ''amin'' je la...oh yea skg aqil dah boleh la skit2 bc doa mkn...janji ada bunyi dah kira pass la eks...walopun pelat!!!hiks....

so layantzzz je la eh!!!

6 tukang karut:

wansteddy said...

amboy aqil... lagu ngajinyer dah ada dah maghrat je yg tah ke mana2 muahahaa... dah ada minat ngaji tu leh le ajar lebih awal.

CuTeMiUt78 said...

bagus2 aqil kecik2 lagi dah pandai kan..

U-jin said...

bagus ni ...leh wat menantu...muga jadi anak yg soleh..walo auntie x fhm satu apa pong...hujung jer faham,,hehe

QieFLy si Dolce said...

chumel nyer aqil...

terus teringat time kecik ngaji gak...hehhe

tumpang menjenguk yer...

QieFLy si Dolce said...

chumel nyer aqil...

terus teringat time kecik ngaji gak...hehhe

tumpang menjenguk yer...

ica said...

bagus2...x lama lg dia akan menjadi seorg ustaz yg berjaya di alaf ini...ahaha...amin....