WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

10 May 2009

aqil sakit mata....

Nampak gaya nya aku kena coti la minggu nie...hwa.....aqil sakit mata so x leh la nak kena anto aqil pi taska....kang berjangkit plaks sakit mata kat bebudak yang lain...dah le aqil nie pon sakit mata sbb terkena tempias kat salah seorg budak kat taska tu...adehai....

tapi sib baik la aqil nie mata dia bengkak jek...xde la gatal2 n asyik nak menggaru jek...so far dia lincah cam biasa...tapi doktor sarankan mmg akan berjangkit,so x leh anto pi taska dolu....

so blog aku x akan berupdet le nmpak gaya nyer...ok la...hari ni hari ibu kan? so aku ucapkan selamat hari ibu untuk smue ibu-ibu di dunia ini....termasuk la diri sendrik...

so layantzzzzz je la eh!!!!

8 tukang karut:

kakyong said...

Selamat hari ibu..

jemput ke blog ade hadiah hari ibu..

http://kakyong72.blogspot.com/2009/05/makbonda-ku.html

atty's said...

semoga aqil cpt sembuh..
happy mother's day

☆ lieya latif ☆ said...

alahai siannye ...mmg ngah musim skrang ni, panas kot, ade yg demam, ade yg sakit mate...leiya ni plak penuh ulser satu mulut....hu hu hu

semoga aqil syg cepat sembuh yeak

ez said...

smoga aqil cepat sembuh..

.: Leen-Awie :. said...

ala.. siannyeee.. moga cepat sembuh yer..

epi mothers day 2u..

yong ibu chem said...

mcm2 kan sekarang..musim panas2 ni...mcm2 penyakit..

cepat sembuh tau wahai aqil...

CuTeMiUt78 said...

lor ya ke.. kesian aqil kan.. takpe la.. takce care ok.. semoga aqil cepat sembuh ya.. dan selamat hari ibu

yong ibu chem said...

aqil dah sembuh lum yntz?

re: ni kapok lah ni ajor semalam..huhuhuhuh laki bini ngadap pc seharian..hahahahahaha