WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

25 September 2008

terjah PARAM mak andak...

spek itam aqil..tuk raya tp dah aqil sibuk nak pakei...

Ari minggu aitu pas je jln2 pi bli kasut raya aqil kat midvelli terus jejak ke PARAM tempat mak andak aka kakak aku meniaga...kat pasaraya Central @ jln klang lama....dah nak minggu perabis pose baru la sempat nak jenguk tempat kak andak nie...mmg xde masa tul la nak pie...

Nie la kak andak aku....tgk lauk2 penuh 1 meja kan....

Dak tecit tu la memey...dulu anak buah yg paling aku sayang...

Macam2 kak andak aku nie niaga...lauk pauk byk gilos...tapi mmg sedap la dia masak..paling aku suke sup tulang dia...mmg marveles!!!!lauk pauk pun byk yg variety...mcm2 pilihan leh pilih..sampe org pon x tau nak makan apa..kalo bole smue nak beli...smue nak makan...

ngada2 aqil masa nie sibuk nak gaks amik camera dr aku...tu yg protesss je tuh!!

Kebetulan ms aku pie anak2 buah aku ramei plak yg tolong...pe lagiks senang koje kasik je aqil kat diorang suh main ngan aqil...aqil mmg la suke kan jumpe kezen2 dia nie..dah diorg mmg rajin melayan...Oh yea...masih sempat lagi sesapa yg nak pi tempat kak andak aku nie niaga...pose kan ada lagi brp ari...ha pi la PARAM kat central tu kalo tau....hehehe sebut je nama aku ( yantz ) gerenti kakak aku tu kasik diskaun...hehehehe

so layantzzzz je la eh!!!!!

1 tukang karut:

Puteri Satu said...

Kalu dapat beli yang masakan ok..alhamdulillah...kat Ampang klu dapat beli lauk-lauk yang sedap..kira rezekila...klu tak..adeeh hampa je...akak sanggup lagi masak ..walupun lauk 2-3 jenis je pun dah cukup...tapi klu dapat yang memang tahu best....okla kan...