WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

25 September 2008

di pagi yang hening...

Pagi tadi...di pagi yang hening...kitorang dah gerak seawal kul 6.30 pg kuar umah bukan nak pi kejo...tp nak kejorkan aqil pi klinik...sbb tetiba pagi tadi aqil demam...batuk2...dah la dia bangun awal benau...kitorang sahur dia dah bangun...pastu muntah2 kuar kahak...

odway nak pi klinik..dlm keta aqil dah ponat sbb x tido 1 malam!!!

Malam tadi serasa aku..aqil x leh tido sbb tekak dia gatal kot..asyik batuk je...aku pon x leh nak tido sbb pujuk2 aqil suh tido...jap-jap aqil bangun pastu muntah n muntah!!!!abis satu katil dia muntah...ponat den....

Awai beno kitorang dtg...nombor pon tarak lagi kuar...hehehehe

Pastu aby ckp kita bwk aqil pi klinik gomen je la..lagi pon ubat klinik gomen nie bagus sekali mkn cepat je baik...dan aku pon setuju!!!alang2 kitorang pi pagi2 kan....so xde la kemungkinan balik lambat...mmg ye pon...ms kitorang sampe klinik baru je nak bukak...aby pi cpt2 amik nombor bior jadik org pertama...tp kena la tunggu gak sampe kul 8 sbb doc datang wat keja kul 8 kan...so kitorang no yang ke3...dah settle2 cek n amik ubat kitorang pon balik umh...anto aqil pi taska dan masing2 pi keja...so aku sampe tempat keja td kul 9.30....lambat skeetttt je....
Sian aqil asik batuk2 je....

Aqil pandai tau..kalo batuk dia tutup mulut dia ngan towel..kalo selsema pon dia pandei lap sendirik

hope fully balik kang aqil dah ok...x batuk2 lagi..riso sgt..dah la nak raya nie...kang x best plak beraya kalo aqil x cehat kan???cayang mama cepat sembuh yea!!!!

so layantzzzz je la eh!!!!

1 tukang karut:

farah amoi said...

ooo sian nye
pepagi plak tu....monyok je muka
kak farah pun d serang batuk...
sampai xde sore...

hehehe...akid dpt kad raya...best nye
a'ah kan
lama dah x dapat kad raya ni

kak farah dpt sekeping je baru for this year
dr mama mya:watie

baju raya dah habis shopping ker?