WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

13 June 2008

bila la nak tgk aqil mkn nasik nasik....

cenggini le rupe makanan aqil selama ini...

Umo aqil nak masuk setahun setengah dah....kejap je kan? tapi aqil still xmo makan nasik...bukan aku x penah ajor dia mkn nasi...mmg dia langsung xmo makan...so nak wat camner? smlm aku masih lagik masak kan bubur tuk dia...smlm aku wat yg simple je..sbb menu yg ini mmg fav dia...kalo kasik gerenti abis...nasik+karet+kentang...pastu aku blend kasik sampe ancor...dah ancor btul2 aku letak sket madu..sbb aqil mmg xmo masin2...dia suke manis2...so layan je la kehendak dia...janji dia mkn abisss...

Nak kata anak aku nie pelik...ntah la..x tau la...mungkin ye la kot...sbb sampe skg dia mmg xmo mkn nasik ...mkn makanana org2 beso...mee ke bihun ke smue mmg dia xmo..mmg susah gaks nak bagi aqil nie mkn...dia suke yg lembik2..cam agar2..puding...dadih...ha itu mmg dia suke le...dan aqil nie mmg lain sket..setengah budak kalo kita mkn...dia pon sibuk nak mkan sma sibuk gaks nak raser apa yg kita org beso nie mkn...tp berbeza ngan aqil..dia mmg sibuk gaks..tp dia sibuk2 nak pegang sudu & pinggan je...tapi sibuk nk raser makanan yg kita mkn tu mmg xde la...

Tak tahu la sampe umo brp aqil nak mkn makanan lembik camnie ye...padahal gigi dia dah ada...4 atas...3 bawah....tapi selera mkn masih ikut selera budak umo 6 bulan!!!sbb tu badan pon cekeding je...xpe la..janji aqil sihat...mama tunggu ngan sabo nak tgk aqil btul2 berselera mkn dengan banyak nyer!!!
so layantzzzzzm je la eh...

0 tukang karut: