WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

19 December 2008

wajah-wajah bangun dr tido...

Ok warm up jap layan gambo-gambo wajah-wajah aqil yg aku snap pas aje mata dia terbukak dr bangun dr tido...nie gambo lama la..aku godek2 nak publish tp ayik lupe je...

Aku dulu suke nau amik gambo aqil ms bangun dr tido..sbb pas aje dia bangun..muka dia cam berseri2 je...suke sgt!!!cume dah beso skg nie cam x sempat je nak amik gambo ms dia bangun...sbb skg kalo aqil bangun terus duk melepek kat aku suh wat susu...

so layantzzzz je la eh!!!!

3 tukang karut:

wansteddy said...

bangun tido ni muka inesen yg besh tu... pastu2 kalau ada bau2 air basi yg bushuk masham lagi besh nak cium2 wkakakkaa....

ez said...

wajah bgn tdola yg paling encem..heheh

farah amoi said...

sibbaik taruh muka aqil baru bgn tido
cute jugak

kalau taruh muka mak aqil..
aku rasa
lawa lagi nenek kebayan apee...?