WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

17 December 2008

Today is aqil's 2nd birthday...

Birthday aqil tahun lepas...
Harinie genap umo aqil 2 tahun....mlm tadi tepat kul 12 mlm mak andak n the geng wish n nyanyikan lagu birthday tuk aqil...tapi nyanyi dlm fon je la...aqil yg tgh pegang fon tersipu-sipu malu mendengar sore sepupu sepapat nyer nanyikan utk dia...siap dah habis diorang nyanyi aqil tepuk2 tangan cakap yey!!!! bijak anak mama nie....

Anak mama dah 2 tahun dah...mama n ayah tetap sayang aqil sampai bila-bila...sekarang aqil pon dah makin bijak dan makin manja sangat!!! manja lah sayang...manja lah ngan mama n ayah puas-puas...selagi aqil xde adik lagi nih...kang dah ada adik mungkin aqil kena beralah plaks...sbb mama n ayah akan manja kan adik aqil sma mcm kami manjakan aqil dulu....

Xde apa yg mama harapkan darimu sayang....mama sentiasa doakan yg terbaik untuk aqil...dan sentiasa mendoakan aqil dlm lindungan dan rahmat Allah s.w.t....mama n ayah sayang aqil selamanye...hepi birthday sayang!!!!!

so layantzzzz je la eh!!!!

5 tukang karut:

wansteddy said...

hepi besday aqil!!!
aku mudah bangat nak hengat coz 19 ni plak besday haku... mintak adiah sket! wkakakakka

wanie said...

happy birthday aqil..semoga jadi anak soleh

~~ciklinn~~ said...

hepi besday aqill...

re:insyallah aku dtg... eh nanti ko ingat kan aku yerk hari jumat nie..

farah amoi said...

wahhh..melampau
aku dah leave komen
tetiba ilang!!!!!!!


aQil happy 2nd birthday yea...
kalau dekat auntie leh ler pegi

ILA said...

Hepi 2nd Bday AQIL

Semoga menjadi anak yg soleh & mendengar kata...AMIN!!!