WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

19 November 2008

andaikan dia tu gulgurl

Bayangkan kalo aqil nie gulgurl cenggini le rupa nya kan?? Akhir nya dpt gaks aku nak menerai kasik aqil pakei tudung...Kalo lah ayah tau aku pakeikan aqil nie tudung mau ayah tu marah-marah kat aku nie...hiks....

Comel kan? mmg aqil nie nmpk muka cam pompuan pon ada kot....tinginnn nyer nak ank pompuan...xpe la dpt merasa tgk aqil pakei tudung pon ok dah...sib baik la dia nak pakei...

Nie aqil main-main mkn ubat le konon nyer ngan kak balqis....diorg nie main sakit-sakit...konon aqil tu le pesakit...so dia kasik nyer minum air kosong guna sudu....aqil layantzzz je la kakak sedara nyer yg mcm-mcm tu...dah xde keja nak wat le..sbb duk melepak je dlm keta
Cedap ke cayang minum air gune sudu? hiks..baik je muka aqil msa nie kan?

owh aqil..nak jadik anak dara x leh minum cenggini...buyuk benau rupa nyer!!!!
Ramei org cakap bibir aqil nie cekci....bukan cekci x ingt le aku nak discribe bibir dia nie...tp kalo org tgk kenal bibir je dah ckup..nie anak aku....hahahaah...

ok itu je citer aqil arini....mama nak sambung keja balik...

so layantzzzzz je la eh!!!!

6 tukang karut:

farah amoi said...

hehhehehe
kalau org tua-tua tgk
harus dia marah nihhh


tulyantz
bibir dia memang cekci
kalah anita sarawak niiii

wansteddy said...

ko xde keje len ke selen menyakat anak teruna ko yg sorang tu hah??

gelak guling aku tgk pic kali ni..
hapa punya mama la mama aqil ni.. asik nk pekena kan anak je...mana la si aqil xbuli ko balik! wakkakaa....

tp tabah btl aqil ni, kena buli pun, berdiri statik je...pasrah je...kakakaka...

Miss Moon said...

aqil mempunyai bibir angelina jolie

yong said...

hahahahah kiut lak aih....



anda kena tag ye..sila jengah2 sini..

:)

PuteriSatu said...

kelakar je...kasi la Aqil Adik...insyaallah dapat girl nanti..hiks...

ez said...

kak..x encemla..ehheheheh..kelako la..

baik aqil x yah pkai tudung..lg encem yg skrg ni