WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

29 October 2008

aqil dah kayo!!!!

yey baaaa!!!.... raya pon dah sampe ke penghujung nya kan? Aqil dah x sabo nak kira hasil pendapatan dia selama sebulan nie...hehehe mama pon teruja gaks sama nak kira...
.Kira jangan x kira yea...suspen woooo...masa mama tgh kira wit raya aqil nie...aqil baru je bangun tido..ngan muke sememeh trus duk sekali tengok mama mengira...sib baik le dia x kincah2 kan wit yg mama susun elok2 tu....hiks

leh agaks tak berapa wit raya aqil nie?hehehe banyak beno wit singgit-singgit....


Alhamdulillah murah rezeki aqil tahun nie...banyak gaks aqil dpt wit raya eks tahun nie...dan...tadi mama dah bank-in wit raya aqil masuk dlm yippie....tu je acc yg aqil ada wat ms nie...so menabung le dr kecik yea sayang....

so layantzzzz je la eh!!!!!

2 tukang karut:

wanie said...

byk nye duit raya aqil..bagusla..kena start menyimpan untuk anak2 sejak kecil lagi...wanie bukak kan tabung haji untuk irfan

ez said...

wow!!!byknye duit aqil..aqill kaya..eheheh..xpe aqil sikit2 lame2 jdi gunung..heheheh..nanti da kaya bleh blanje cik ateq mkn..heheheh