WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

17 September 2008

1 yr 9 mth

Arini 17 september genap la umo aqil setahun 9 bulan....anak mama dah besau la..tp nampak cam tecitt je lagiks..cam baby-baby je...oh yea ayah kata nak bayo zakat genap umo aqil setahun 9 bulan..mmm ayah tu ingat ke x???kekadang ayah nie lupe gaks..xpe-xpe balik nnti mama ingat kan ayah suh bayo zakat hehehehe

ok nak citer la progress aqil setakat nie....aqil dah boleh bercakap sikit2...dia dah pandai beremosi tau!!!aqil nie kan pantang la tgk mama manja2 ngan ayah dan-dan tu gaks dia cibuk nak duk tgh2..pastu cakap
" pi...pi...pi...!!!! " makna nyer dia tolak2 kita nie suh tepi...jgn duk dekat2 ngan ayah...jeles benau!!!!

pastu kan aqil nie kan kalo mama tgk dia wat notty sikit...mama akan panggil2 nama mak yoyong...mama wat cenggini..." mak yo...yong...oooo mak yo..yong...tgk aqil nie mak yo..yong..dia notty sgt!!!! " ha dan-dan tu dia cebik la..pastu wat jelingan tajam ala2 marah2 knpa panggil2 mak yoyong..konon aku ngadu kat mak yoyong la gaya nyer...oh yea mak yoyong tu adalah k.yong aku,...act aqil x la takut ngan mak yoyong nie...tp ada sekali mak yoyong marah aqil..tu yg aqil cam fobia je bila aku panggil2 nama mak yoyong.hahaha lawak je la...

aqil nie pon skg dah cam nak belajor cakap...kekadang apa yg dia nak sesuatu dia cakap
" tu...tu...tu...tu..."
segala2 nyer tu..tu.. la...kalo nak susu dia cakap "nak air... " bukan nak susu...

macam-macam la aqil nie..pangai makin lama makin pelik..tp sonot sgt bila melayan acah2 dia...

so layantzzz je la eh!!!!

2 tukang karut:

wansteddy said...

selamat ulang thn ke 1thn 9bln.. eh..buleh ke wish gitew..kekekek... next2 ko wat besday party bash utk aqil jemput la aku g kenduri sekali kekeke...

farah amoi said...

hahahha...bab yg "pi...pi..." tu sama ngan darwisY...kalau nak halau kita...lepas kita marah dia

huhhh...p sogo tp xde mood nak shopping?
hahahaa...dah terlebih shopping sapai x tingin nak shopping dah !