WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

17 August 2008

rinduuu...bangat kat aqil

arinie ahad...jam kul 10 pg...aku still lagi kat hotel @ kuantan...masuk arini dah 6 hari aku kat kuantan o/station sbb ada pertandingan dikir kenegraan peringkat kebangsaan.Adusss makna nyer dah 6 hari gaks aku x jumpe aby & aqil...org yang paling aku rindu sgt tentulah aqil...sedih raser cam nak nangis dah nie!!!

Nie bukan 1st time aku tgglkan aqil..dah byk kali...tp x tau la kali nie rasser cam telalu rindu ya amat!!!dah x sabar nak balik...insyaallah kalo dah settle semua esok aku akan balik..tp kalo x settle terpaksa la balik ari selasa...tp cam balik esok je....adoiiii x tahan rindu dah nie...raser cam nak terbang je jenguk aqil skg!!!

ok la van pon dah sampe kot nak pikap kitorang pi auditorium RTM...so pas nie aku balik je aku updett gambo sepanjang di kuantan ok!!!!


layantzzzzz je la eh!!!!!

0 tukang karut: