WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

21 August 2008

anak lupekan ibu....

Nie nak citer sket...

Aku balik dr kuantan ari selasa...so pemandu drop kitorang kat hentian mana2 yg senang tuk kitorang sampe ke umah sendiri...so aku amik lrt dr PWTC. sampe kl pon dah petang sgt...aby amik aqil dulu kat nesri pastu baru jemput aku amik kat stesen lrt bukit jalil...dah le aku ponat ngendong beg bagak ngan bekalan2 kopok lekor segala bagaiii....

yang aku nie mmg dah x tahan & x sabar2 nak jumpe aqil...windu banget dah nie...so nampak je keta aby dah sampe aku nampak aqil duk kat depan tgh main2 ngan bebear dia....masa tu renyai2 skett..sementara aby masuk kan beg aku dlm bonet aku babai2 la aqil dr luor...langsung aqil x tgk muka aku ok!!!sangat sedih woo...

so sbb aqil dah duk depan..aku kena la duk belakang..aku suh aqil salam..langsung dia xmo salam!!!pastu panggil2 dia wat dek...je...sedih plak aku raser..apa aqil nie dah x ingat ke mama dia? baru mama tggl kan seminggu x kan dah lupe mama kot??nak x nak aku pakse gaks aqil angkat duk belakang sama ngan aku...aku kuarkan menan yg aku beli tuk dia masa singgah kat telok cempedak..pastu aku tunjukkan sandal yg aku beli...dia layan la main benda2 tu...

pastu aku cium2 la dia..peluk2..pastu tetiba dia cubit lengan aku cam geram...ngan wat muke bengis nyer..konon marah2 kat aku la kot sbb tggl kan dia lama sgt....ego gak aqil nie yea...lama2 baru dia nak kat aku..nak main2 ngan aku..nak peluk2 aku...ayah plak cakap aqil xmo kat mama dah...ye lah anak dah lupakan ibu...huhuhuh...

masa dlm keta pon aqil sibuk nak duduk depan xmo duduk kat aku....sedih wooo...pastu dah sampe umh pon sibuk nk ngan ayah je...suh ayah yg wat kan susu..xmo mama yg buatkan...heeee...geram je raser!!!kejap je aqil leh lupakan mama...oh yea lupa ke merajuk? aku raser aqil majuk la kat aku...sbb tgglkan dia lelama....

so layantzzz je la eh!!!!

1 tukang karut:

wansteddy said...

ayo kau...majuk la..kijam sngt kata ank lupakan ibu tu...kekeke... anak mana xmo ibu dia..nk tunjuk protes la tu...cuba ko uji2 dia sket mlm kang.. jauh2 skit dr aqil.. sure dia lak sedih ko xmo kat dia...kakakaak...tp jd ibu ni sure xsanggup nk lepas anak lelama..bkn dia yg nangis silap2 kita yg meraung! wakakakaa...