WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

09 June 2008

minyak naik wwoooo....

adusss....ada x sesapa yg suke petrol naik 80sen??waa...kalo ada yg melonjak gumbira tu mmg la dia sewel..hihihihi...adoi mmg terasa la beb minyak naik nie...hancuss le harapan konon nak beli ...tuttt...tuttt...hehe x pon nak beli..tit...tit...waaa..camner nie?punah le harapan ku...

smlm isi minyak...pi la isi rm50..salu kalo aku isi rm50 tahan le seminggu duk ulang alik pi keja dan pi kuar2 mkn2 ke..x pon pi meronggeng ke umah mak...mmg lepas le rm50 tuk seminggu...hehehe jgn terkejut plaks..biase le pakei keta kenari jek...mmg le jimat skit kan...so smlm isi rm50 tgk meter minyak betul2 tengah2..x sampe atas pon!!!kecewa nyer la hai..sampe camtu skali kesan kenaikan rega minyak pada meter tu??agak2 nyer kalo full mahu nak rm100 kan?adeiii...mahu sebulan nak cecah rm400 kalo cam nie...sblm nie sebulan aku spend minyak pon dalm rm200 jek....

camnie aku kena pikir2 balik la nak pi keja naik keta ke naik lrt? bila di tolak , campo , bahagi smue...aku kira mmg wat ms skg LRT mmg jimat...tp dgn 1 syarat...aby kena duk angkut dan amik aku kat stesen..aku x leh nak bawk keta pi LRt sbb parking kat LRT dah naik jadik rm2!!!gilos!!! x berbaloi le kalo aku nak naik LRT parking keta...

tapi bila nak start balik pi keja naik LRt ni???minggu depan la yeks...kita try tgk minggu nie minyak leh tahan berapa hari???so layantzzzzz je la...

0 tukang karut: