WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

04 June 2008

citer rm10 tadi...

4.00 pm...
rentetan peristiwa pagi tadi....
kan aby just bagik aku rm10 tuk duit poket...so pagi tadi aku mmg kelapran le sangat..act ada meeting..tp lambat nyer la diorang nak melantak mkananan yg disediakan tu...piut aku dah begendang dangdut kelaparan...so kul 10.30 aku dah x tahan...ahli2 miting smue xmo makan sarapan yg disediakan...so aku pon kuar le dr bilik mesyuarat dan ajak dak opis aku si jaja pi melantak kat gerai bawah....

alang-alang dah kul 10.30 kan..so kitorang pon amik le nasik campo...aku amik nasik, 2 keping tempe, seketul ayam kari (kecik), kentang goreng & air teh o ais limo...konon2 nak bajet le...tu yg amik smue pon ciput2 jek..pas makan..kira2 smue total rm5...wah..duit aku tinggal rm5 jek nie...tp x pe la..kang tghari aku x yah mkn lagiks...

hehehe...kul 3 jek aku dah x tentu arah...piut pon bergendang gendut lagiks...lapo nyer...duit ada rm5 je nie...mmm so aku pon pi la kedai mini kat bwh opis aku nie..cari2 le apa makanan yg boleh mengenyang kan piut nie..so aku pon beli maggie cup..baru rm1.70...pastu tgn plaks menggatal amik jajan..so total...rm 3.00..waaaa...balance tinggal rm3 jek..mmg cukup2 tuk tambang balik naik LRT je la..

so aku nie takut gaks kang apa2 tejadi kat aku di pertengahan jln kang kan naya...x kan le aku nak bekal kan rm1 jek kan??aku nie mmg ler susah sgt nak mintak pinjam2 duit kat org nie...segan la ya amat...so ngan muka tebal..aku pon mengediks le kat member sebelah aku nie haa...si faiz mintak pinjam rm5...alhamdulillah dia kasik le aku pinjam...hehehe...sekarang aku lega sket....esok bayo le balik wit dia rm5 tu...hehehehe...

alamak arinie dah sah2 le aku sampe umh lambat...x tau le aby kuar keja kul brp kang...huhuhu x dpt le den nak tgk citer soleha ptg nie...adei..pastu windu sgt kat aqil..td kol nesri b;tau cikgu siti yg aku amik aqil lambat sket arini..so mintak cikgu siti mandikan aqil lambat sket dan terus pakeikan aqil baju tido jek...pastu cikgu siti ckp aqil arini moody jek...x tau kenapa...maybe dia raser x selesa kot sbb tang atas 'anu' dia cam rashes sket...pastu cikgu siti ckp tadi dah cam nak bernanah...alahai..nie yg wat aku riso nie...harap2 aqil ok la kang eks....

0 tukang karut: