WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

25 April 2008

aqil mamam yogurt....

yummy..yummy!!!cedap...cedap...

alkisah nie ptg smlm...aku kasik le aqil nie makan yogurt...yogurt nie mmg one of feberet dia la...salu nyer aku mmg suapkan aqil...cam biase la kalo time aku nak suapkan dia mkn..dia pon sibuk gak nak suap sendirik...sibuk nangis2 nak pegang sudu ngan yogurt tu...aku nie bukan apa senang keja aku suap kan dia..xde la bersepah sana sini...tau je la kalo aqil nie makan..abis 1 ruang tamu tu bersepah...so kena la gaks aku melayan kerenah dia tu yg nak makan suap sendirik...kalo x bagi kang mengamu plak itu budak tecit...

mama nak x bley..tgk je bley la eks....

tapi kali nie aku tgk aqil mkn dgn penuh kusyuk nyer...siap x toleh kiri kanan serius tul anak aku mkn.....tgk la aksi2 dia tu...lawak pon ada aku tgk...mcm2 gaya plak masa dia mkn nie...membuat aku geli ati tgk gelagat dia...so kita layantzzzz je la video kat bwh nie eks.....

video

0 tukang karut: