WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

06 April 2016

Birthday dini ke 6 tahun


Mek dini suka requeat benda yang pelik2 tau...aku ni punye lahhhh xcited nak buatkan birthday dia  ni konsep ala2 princess ke apa...sebab nya dah kawtim ngan anak buah aku si balqish nak mendeco2 kan ala2 princess...sib baik aku lom order cake...baru tunjuk2 kat mek ni nak tak cake gambo barbie ke...frozen ke..ada la aku gugel pastu tunjuk kat dia...rupa2nya dia x nak cake camtu...dia nak cake minion!!!! waaaaa x handsome sungguh minion tu tau nak? 


Kebetulan masa birthday mek ni aku dah dpt job macam kena pi terengganu...so kak yong aku ni dok tye2 confirm tak nak wat birthday dini ni...aku cakap nnti dulu sebab kemungkinan aku x leh nak wat sebab takut aku kena outstation...last2 minit tetiba cancel plak keja2 kat terengganu...so ada tinggal bape hari je nak tempah cake ke apa...kak yong aku ni plak ingtkan aku x jadi ke apa..ye lah sebab kali ni dia lak yg nak sponsor kan cake bagai...sib baik la dpt tempah cake.jenuh aku nak design tuk meng'gugurl' kan minion tu...

Kitorang celebrate ngan adik badik aku je...ngan anak2 buah aku je...aku masak laksa,bubur jagung,cookies simple2 je...adik aku plak tolong buatkan bihun goreng. Kak yong aku sediakan goodies2 n cake...ok lah meriah gak umh dengan penuh adik badik n anak2 sedara...dannnn hancus bersepah la umh malm tu sebab siap letup2 kan mercun sampah tu...huuhuuhu...Mek dini tu malu2 plak la nak tiup lilin...jenuh suh pakai topi tetiba xmo plak...tensi je mak ko mek....

Okes dah lama x bergedik bergambo ngan anak2 sedara yang gedik2 ni...amboi mentang2 dah beso masing2 lupa daratan eksen xmo berdating ngan maksu nya lagi...bila ni korang nak belanja maksu korang nih??? dah kejo wehhhh meh banjer maksu eskerim meh.....kikikiki

Okes lah selamat sudah nak wat birthday tuk dini yang ke 6 tahun...nama je 6 tahun tapi badan beso cam budak dah darjah 5!!! siyes la...makin sihat bam2 anak daraku sorang nih...beli baju sokmo asyik x muat!!! skg dah kena belikan size baju untuk budak 12 tahun...baru rse longgar sikit...kalo x memang dah mcm balut nangka semua baju2 nya...


so layantzzzz je la eh!!!!

0 tukang karut: