WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

02 March 2015

Melepak @ shah alam

Assalam...2-3 menjak ni aku dah terrrrajin nak melepak santai-santai di hari minggu kat shah alam...ni disebabkan kelmarin punye citer la aku pi teman member aku ke uitm shah alam dan kitorang makan kat fudcourt seksyen 2 tu pekena ABC special yg dah berkurun lama nya x makan...tau la kan student2 dolu2 mmg ABC spesel ni la jadi kegemaran...

 Kebetulan plaks aby nak mkn cendol...aku sajes kita pi shah alam je la makan ABC spesel masa kita dating2 dolu...haaaa terus la aby ON aje...actualy kitorang ni jarang nak pi ke shah alam ni..semedang je sesat jalan!walopun aby ni keja kat shah alam tapi kalo bab jalan mmg dia saje je suka sesat2...geram je raser!!!

 Minggu yg pertma tu kitorang just lepak2 makan ABC n makan ringan2 je kat fudcourt ni...sbb nak makan berat2 still kenyang lagiks..layan la kopok lekor n pisang goreng cheese...sedap pisang nya! walaweiiii ABC tu menggiurkan aku rase cam nak ngap balik la...


 Pastu minggu depan nya kitorang pi lagi makan ABC..sememangnya anak2 aku ni hantu kacang...berebut2 nakkan kacang...kali ni kita mintak kacang kasik lebih sikit...pastu kitorang lepak2 kat tasik shah alam...naik bot...dapat le ronda2 tasik dlm 20 min camtu...nak jalan pusing 1 tasik mak pak dah x larat nak berjalan hahahaha...biasalah manja sgt badan tu kan...nak xcercise pun dah berat badan :(




 so itu je la citer sempoi wikend kitorang...pasni aby cakap leh la tiap2 minggu kita lepak kat shah alam...kita pi i city ke...pi tamn cerakah ke...kan byk aktiviti boleh buat....haaa ye la ...ia kan je la dolu...biasalah aby ni hangat2 tahi ayam...actualy mse cny tu la plannya nak pi ke taman cerakah tu...elok pi pagi2 kan...ni dah bangun pun tengahari mood pun dah ke laut...lastly cuti CNY tu kitorang lepak je kat umah...terbongkang la tido n tgk tv...tapi bagus gak cuti lama2 makan tido makan tido...aku pun dah berjaya menternak lemak wakakakaka....


so layantzzzz je la eh!!!!





0 tukang karut: