WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

02 April 2013

wajahku masuk pa&ma..owh glamer u !!!


Yossssshhhh!!! aish....tahun 2013 aku belom lagi bli majalah pa&ma tau!!! sadis kan??? kalo sevelum2 ni tiap2 bulan mmg WAJIB PAKSA beli...tapi tahun ni liat sket nak beli...mungkin salah satu penyebabnya...kedai koperasi kat bwh opis aku ni dah x berapa berfungsi sgt....kejap tutup...kejap bukak..bila bukak pun 1 majalah pon tarak!!! so camner aku nak beli tiap2 bulan???hahahhaa mmg dasar pemalas nak pi kedai majalah ...:P


Okes ni sempena karnival karangkraf awal februari aitu la....mse tu kan aku kena amik hadiah sbb menang contest pa & ma...kalau kawan aku x bgtau muka aku ada kat dalam pa&ma...sampai kiamat pun aku x tau...huhuhuhuhu...

so sila dapatkan majalah pa & ma untuk bulan april di kedai yang berhampiran dgn anda....so caw cin caw!!!!


so layantzzzzz je la eh!!!!

1 tukang karut:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah bestnya, yang kalo dgn Pa& ma selalu je bertuah dapat hadiah best2 b4 this pernah dapat GP kan, ni dapat stroller biru tu ke, sama cam stoller balqis la...