WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

09 January 2012

angan-angan jadik kenyataan!!!!!

Yossshhh!!eh dah tahun 2012 ghupernya...patut le rasa semacam je...rupanya2 aku x updet pun pasal azam tahun baru 2012!!!huhuh...almaklum le kat opis nie yakni kat meja aku xde tenetttt...nak mentenet kena pi meja orang...sebb tu aku x dpt nak updet blog selalu...

okes actually aku tgh bosan tahap gaban nih....dan ada plaks meja yang ada tenet tgh kosong...so apa lagiks??baik aku berangan azam apa yng aku nak buat tuk tahun nie kan???

okes...aku ada beberapa wishlist yang aku mmg dah angan2 kan tuk MESTI ADA dlm tahun nie...kalo x dapat gaks xpe...leh injak ke tahun depan...aiyaaa asyik enjak je la...hiks...okes ni betul2 punyer azam dan betul2 mau punyer lah!!!

tahun nie aku NAK :

1- Tukar kereta ...kalo boleh nak Mpv...sbb anak dah ramai...keluarga dah beso...kereta kecik dah x mampu nak tanggung kapasiti penumpang dan barang2... doa2 kan le bakal tercapai...ni konon verangan dolu...nak tgk poket cukup ke tak???hihiihii

2- Ada bisnes sendrik...Insyaallah tengah dlm planning...masih awal lagiks...masih lagi tahap survey menyervey nak tgk untung ke rugi???hahahaha camno tu???

3- Ada side Income sendrik yang menjanjikan pendapatan yg lumayan ( Alhamdulillah dah berhasil!!!)..

4- Nak Reno umah....nak reno Kitchen cabinet n nak wat Fully ID!!!perghhhhhh!!!! dasat toi nafsu aku tahun nie ye...

5- Nak beli seketoi lagiks umah untuk investment....tgh ushar2 umh tuk dilelong...kalo sesapa ada or tahu ada umh lelong nak dijual plizzz inform eks...

6-Nak tambahkan koleksi emas berlian...hahahahaha...kali ni nak beli untuk dipakai plaks....heheheheh

7- nak keja dgn rajin dengan penuh semangat!!!!semangat!!!tapi awal tahun dah wat aku xde semangat nak pi keja ...adeiiiiii...

8- Nak simpan duit at lis rm2000 setiap bulan...hahahahaha boleh ke???Insyaallah.....kalo ada niat tu ok la kan....tercapai ngan x tercapai je...xpe itu belakang kira!!!

9- Nak pi melancong ke luar negara...ala...dlm negeri pun ok...dah lama x jln2 nih....(ni adalah azam yang setiap tahun dibawa ke hadapan ) hehehehehe...

ok lah aku dah x tau nak pikir apa lagi yang aku nak....so far tu je lah yg terlintas n perancangan tuk tahun nih....semoga tahun 2012 ini menjadi kan tahun yang ONG untuk kami sekeluarga...dimurahkan rezeki dan dipermudahkan dalam apa jua urusan dan perancangan...amin....aku doakan gaks azam kwn2 yang lain agar terlaksana yuks...sama2 kita mencari keberkatan dan keredhaan dari Allah swt...kita merancang Allah yang menentukan....


so layantzzzzz je la eh!!!!

0 tukang karut: