WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

07 December 2011

Ateq Kawen

 Yosssshhhh!!!ah HA...ni mmg citer basi...mmg dah 2 bulan berlalu...mmg aku skg sedang mengejar tuk mengupdet sebanyak mungkin citer2 basi hehehe....tapi entry ni amat penting kena gaks aku updet...bukan apa opis mate kawen..org penting ateq ni so harus n wajib kena updet citer kawen dia...

 Majlis perkahwinan ateq berlangsung di umh beliau kat melaka...ni mmg masa ngam2 aku baru habis pantang...harusss lah aku nak pi gaks kan...act mmg tingin nak makan lauk pauk org jawo...hehehehe...

 nie lah panten nya...aku konvoi dtg bersama isha...serba perpel tema pengantin baru nih...apa pun ateq mmg comelllll sgt!!! beza sungguh..naik serinya!!!


Tahniah ateq n Hisham...semoga panjang jodoh, cepat dapat anak dan bahagia hingga ke akhir hayat!!!!


so layantzzzzz je la eh!!!!

0 tukang karut: