WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

31 May 2011

Kelantan@day 2- pasang pameran

 Yosssshhhh!!!okes hari ke-2 di kelantan adalah hari jumaat...pagi tu kitorang dah rest pakat bangun tdo kui 11am!!!huk2x melepas nak ikut our big boss pi shopping kat tumpat...huk3x!!! xpe kitorang bertemu di stadium smue grup pameran kui 330....apa2 hal sblum mula keja ada sesi makan2 ringan...see...makan kan???nie namanya otstesen menggemukkan badan...hehehe...

 Aku jadik tukang tgk je diorng nie smue angkut barg2 pameran hahahaha...siyes dlm hati mmg nak tolong angkat gaks apa yg patut...tapi diorg  smue paham bahwa mak buyung x leh wat n angkat benda2 berat...xpo..aku nyer tugasan adalah esok harinya..so leh kaver rse bersalah x tolong diorg pasang pameran pada keesokan harinya kan???

 Pas dah penat lelah memasang segala bahan2 tuk esok...our big boss belanja makan gear box ngan roti canai!!!...siyes marveles!!!ini adalah 2nd time aku merasa makan gear box yg superb sedap!!!!

 aku n wansteddy tahap standby tekak je tuk masukkan segala jenis makanan..tapi aku x kisah mmg salu kalo otstesen agenda utama adalah makan!!!!kalo x makan x rock la beb!!!so lupakan segala diet miet yea...

 Tgk..tgn sapo lah tu....hehehehhe....ntah bape lah smue big boss keluar banjer anak2 buah mkn eks???aku doakan bos kitorang murah rezekinya...amin...

 seeee.....nikmatnya k.ton dapat mkn roti canai ngan kari gearbox!!!!marveles sungguh!!!!sampai tutup mata tu....



ha...ni olang mmg sgt2 rakus woooo...mkn pun x toleh kiri kanan haahhaha...amacam a'a???sedap kan???yg bestnya anak dlm perut aku ni lah...bertuah sungguh..smue benda dia dapt rasa hehehehe...


so layantzzzz je la eh!!!!

0 tukang karut: