WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

04 May 2011

28km = 2 jam 15 minit!!!

Yosssshhhh!!! bengang gilers aku hari nih...act aku keluar rumah terlewat sikit hari ni..sbb terlajak bangun pagi...kui 630 aku terjaga n berdesap desup siap2 kui 645 aku keluar untuk ke opis...SIALAN!!! baru kui 7am area umh aku dah jem giler!!! tgk minyak pun dah paras bahaya...so aku isi minyak jap...aku x boleh ikut haluan jalan biasa aku pi opis terpaksa cari jln alternatif sbb dari radio dah kedengaran sesak sana sini...

Bayangkan dari umh aku nak sampai ke bandar puncak jalil sudah makan masa hampir sejam!! pada hal jarak antara puchong ke bandar bukit jalil hanyalah kurang dari 10km sahaja!! sakit tak hati..x tau le kenapa jam sgt pagi nih...masuk jln alternatif kononnya ikut jln klang lama...pun sama!!!jam gaks...dah sakit2 kaki aku nie menekan clutch...

Akhirnya kui 9;15 aku sampai opis...merah kad ku di awal bulan Mei...malangnya di opis aku xde ' toyol ' untuk diminta membantu ketuk kan kad aku..dan aku pun tidak berapa menggalakkan org mengetuk kad aku sbb aku tau perbuatan tu salah...melainkan kalo aku dah terdesak...itu pun tetap lewat sbb aku masuk opis kui 730...kawan2 yg nak bantu tolong ketuk pun masuk kui 8-830 sama je aku tetap LEWAT!!!siyes aku mmg tak suka kad aku lewat...sedikit sebanyak menjejas integriti aku sebagai penjawat awam!!!huhuhuhuhu...

berbalik pada tajuk di atas...dari rumah aku ambil masa 2 jam lebih utk sampai ke opis bersamaan aku boleh berdesup masuk highway utk sampai ke ipoh kan???begini lah realiti kehidupan di KL..TERUKKK!!!!SESAKKKK!!!grrrrrrr...


so layantzzzz je la eh!!!

6 tukang karut:

Umi Izz said...

sabar yang.. insyaallah ada hikmah disebalik kejadian

Sidratul Muntaha said...

hidup...
klu takde htrill,bukanlah namanya hidup....
bile dah lambat gitu..berehsan al dlmkeje.
blik lmbt sikit cover blik yg lmbt tu...

yantz-yeem said...

alin: huhuhuhu x leh sabar kalo jem x bergerak2...

yantz-yeem said...

sidratul muntaha: salu mmg x kan cover lewat balik..kalo lewat kuar opis lagi parah jam nya...kekadg buang mse kat tgh2 jam nie amat2 merugikan!!!

mysha said...

maK aiii kak..jenuh daLam kete kak...uishhh mesti raSa nak turuN jaLan kaki je kan.. takpun raSA nak ada kepak leh terbang kan....??

cikceriacorner said...

hehehhe...xpela jam kan..