WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

06 April 2011

teringin tak semestinya mengidam

Yosssshhhh!!!! mlm tadi kitorang pi mkn kat luar...makan kat area2 dekat ngan uamh je...sbb mls nak mkn jauh2...tetiba masa nak masuk kat dlm kedai mkn tu aku ternampak kulit jagung...adehhh sapa lah yg selamba badak je buang kulit jagung merata2 ni yea...tetiba terdetik di hati nie teringinnnnnnnn sgt nak makan jagung rebus...tapi aku diam je dlu x bg tau pun kat aby...

so aku order makan...aku order ketiaw kungfu..malang sungguh mlm tu ketiaw nya x menepati citarasa tekak aku ni....selalu sedap je aku mkn...kali ni cam hampeh sket..so mmg x habis lah aku mkn...so balik masuk keta...tetiba aku pun ckp ngan aby " abg..ada tak kat area sini jual jagung rebus? "..." ayang nak ke ? "..." mm kalo ada boleh la..kalo jauh2 xpe lah esok2 je la cari "...so aby pun start le enjin n pi ke arah jln dlm area bt14 tu..." kita nak ke mana ni bang? " ...act aku nak balik je umh malas nak merayap mlm2 ni pikirkan homework aqil x siap lagi... " pusing2 je sini tgk ada x org jual jagung rebus "..." cuba kita try tgk kat puchong perdana...mana tau ada ke.." aku sajes la...dah alang2 keluar merayap kan....

alhamdulillah masuk ke puchong perdana ada lah sorang brader tu jual jagung...mmm aroma nya je dah wat aku x sabor nak ngap!!!! aroma manis jagung ngan asap berkepul2 tu...perghhhhhhh x sia2 laki aku merayap heheheheh....
 akhirnya dapt le jagung yg diidamkan...dlm keta aqil dah cam x sabo nak mkn sbb bau nya betul2 wat kita x sabar nak makan...

sampai2 je umh 2 tokol aku habiskan..so ada lagi 2 tokol dlm fridge...mmm x sabo nak mkn balik kang hehehehe...okes kesimpulannya...aku ni bukan lah mengidam kan jagung ni..cuma terasa teringin nak makn sbb dah lama giler x makan jagung rebus...okes..itu sajork....

* timacih abg sbb memahami kehendak isterimu ini....kui3x!!!

so layantzzzzz je la eh!!!!

3 tukang karut:

Unknown said...

sedapnya nampak jagung tu..harus org yg tak pegnen ni pun TERingin. hehe..

sebenanya ngidam tu kadang2 emosi je..saya pun takde ngidam masa pegnen dulu. cuma selalu teringin nak makan laksa utara. tetiap minggu teringin.bulih? haha..

Unknown said...

sedapnya nampak jagung tu..harus org yg tak pegnen ni pun TERingin. hehe..

sebenanya ngidam tu kadang2 emosi je..saya pun takde ngidam masa pegnen dulu. cuma selalu teringin nak makan laksa utara. tetiap minggu teringin.bulih? haha..

☆ lieya latif ☆ said...

iishh org mcm ko berbadan due ni mmg kene utamakan ape yg t ingin nak mkn ....aku pun preggy ni suke betol mkn jagung..selalu beli sampai berbatang2, same ar cam ko....siap simpan peti ais lagi....esok2 nakmkn kukus kan balik......sedap woooo!!