WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

28 January 2011

New Year Giveaway By KedaiGambarKami Part 1(27 Disember 2010 - 28 Jan 2011

Nak tau details sila lah KLIK SINI

Ini adalah cetusan rasa hatiku yang aku persembahkan dalam bentuk gerak hati dan perasaan...andai ianya menyentuh hati dan perasaan sehingga membuat anda menangis...tolong lah sediakan tisu atau pun kain untuk megelap setiap titisan air mata syahdu...Tetapi jangan risau..luahan hati ini bukan lah sedih yang melampau...ianya diselitkan gurau canda yang mungkin membuat anda tersenyum....silalah menghayatinya...




Bukan hanya ketika ini sahaja...malah jika ada luangan waktu dan masa...pasti ingatan ini akan terpaut di dalam kotak memori ingatanku mengingati setiap detik yang ditempuhi bersama...tidak kiralah di zaman kanak-kanak, sekolah rendah, remaja, gadis, berkapel, zaman di U, kahwin dan beranak pinak segala memori itu tidak akan mudah luput dlm ingatan ini...mustahilkan????mudah untuk dilupakan...setiap kenangan itu indah...setiap kenangan itu ada 1001 cerita dan setiap kenangan itu pasti meninggalkan kesan yang mendalam...dan...tatkala kenangan itu ingin diimbasi...pasti apa yang terlintas di hati adalah untuk melihat bukti kenangan itu diabadikan...iaitu hanya tersimpan di dalam sebuah buku yang dipanggil ALBUM gambar...hanya dengan melihat kembali foto-foto yang tersusun satu persatu di dalam sebuah album dapat membuatkan aku tersenyum, menangis dan kadang kala ketawa terbahak-bahak....mungkin di situ ada foto-foto yang mencuit hati....




Kini zaman sudah berubah...aku terpikir bagaimanakah cara untuk menyelamatkan foto-foto yang menyimpan 1000 kenangan indah untuk jangka masa yang lama? mungkin 20...30..atau pun 100 tahun...mampukan hanya sebuah album mampu ku simpan dan menjaganya dengan baik?? jgn kata kan 50 tahun...kini usiaku 30 tahun...tetapi foto-foto zaman kecilku sudah hilang dan rosak dengan nwarna yang suram dan lusuh...kemungkinan besar sudah dimakan anai-anai...alangkah sedih dan pilunya kerana aku tidak sempat untuk menyelamatkan segala foto-foto zaman kecilku untuk dipertonton kan oleh anak ku sekarang...adakah salah album? atau salah orang yang menjaganya??kemungkinan banyak sebab mengapa foto-foto itu hancur begitu sahaja....dan kerana itu aku tidak mahu apa yang terjadi padaku berulang kembali...kerana nostalgia itu indah..nostalgia itu tidak lupuk dek masa dan zaman!!! dan kini aku terfikir..foto2 anak dan keluargaku harus ku abadikan dlm sesuatu yang indah...yang dapat menceritakan setiap detik, masa dan dimana peristiwa itu berlaku...



Ketika ini aku memang ingin kan perubahan dalam mengumpul semua koleksi foto ku agar ianya tersusun rapi dan yang penting selamat!!!ku impikan sebuah photobook yang menarik, layout yang tersusun kemas, ceria dan yang penting ianya dapat menceritakan segala kenangan itu hanya di dalam sebuah photobook!!! aku mengimpikan dan membayangkan...koleksi photobook ku akan lebih tambah menarik dan dapat memberikan kepuasan kepada sesiapa yang melihat dengan lebih terpesona...akan ku wujudkan sebuah mini library yang tersusun rak buku, majalah dan pastinya photobook ku juga mempunyai tempat yang istimewa di rak tersebut...sekurang-kurang nya photobook ku ini mampu membuatkan ruang ku kemas, cantik dan menarik...dan yang penting warna-warni di dalam photobook itu dapat menaikkan mood dan rasa kegembiraan kepada sesiapa yang menatapnya!!!owhhhh alangkah indahnya foto anak-anaku yang comel tersemadi di dalam photoboook ini kan???




Akhirnya di suati pagi yang indah....tatkala aku mengugel laman web mengenai photobook..aku terpandangkan satu laman web yang membuat perkhidmatan photobook..lalu ku jelajahi...dan mmg amat ku kenal empunya laman web tersebut...tidak asing lagikedaigambarkami membuat peraduan di awal tahun...lalu aku dgn berbangga hati dan sukacitanya ingin sekali mencuba nasib...mana lah tahu dgn hasil keringat ku yang sekecil ini..mampu menyelamatkan wajah2 dan memori kesayanganku dan diabadikan dlm buku yang indah seperti photobook ini....dan kini aku boleh tersenyum bangga...aku tersenyum puas akhirnya aku dpt menyelesaikan masalah ku dengan hanya di hujung jari...walaupun hasilnya belum ku dapati...tetapi usaha untuk mendapatkan sebuah photobook itu sudah aku laksanakan!!!Terima kasih kedaigambarkami kerana memberi peluang dan hadiah yang besar kepada smue pembaca setianya...ewahhhh belum lagi menang...hehehehe mana lah taukan rezeki 2011...dapatlah photobook FREE!!!



Dan apa yang membuatkan aku tertarik dngan kedaigambarkami????segalanya aku tuliskan di gambar bwh ini...yang pastinya...segala perkhidmatan nya sgt2 TIP TOP!!!mereka bekerja dengan penuh dedikasi dan bertanggungjawab...dan yang paling BESTTTTTTT mereka sgt2 sporting dengan setiap pelanggan mereka...so apa tunggu lagiks???marilah berkenalan dgn kedaigambarkami... dan kalau nak tahu lebih rapat lagiks leh la jenguk blog peribadai mereka yang mengisahkan tentang kehidupan mereka sekeluarga...boleh jenguk kat blog CatlinaFly nih okesh!!!....


" It's more than meets the eyes!Jom ke KedaiGambarKami(www.kedaigambarkami.com) sekarang!!!






so layantzzzz je la eh!!!



3 tukang karut:

cikceriacorner said...

wow...hebatla kak...g.luck...

kak..dulu cikgu zul senior aku masa kat uitm..heheh

yantz-yeem said...

thanks teq...o ye ke...heheh leh la jejak kasih pi la jenguk blog dia..bESSTTTTTT!!

Lulu caldina said...

Good luck...ngee