WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

10 December 2010

kalo nak lepas MARAH dlm blog aci tak???

Yea...aku nak melepas kan geram n marah nie!!so aku akan melepaskan segala tempias di blog ini...hwaaaaaaa!!!! tensen aku...sblum aku lebih2 tensen baik aku kuarkan semuanya!!!!SEMUANYA!!!!

Okes...ok aku boleh terima kalau org tu bg tau sesuatu perkara demi kebaikan aku ...OK aku boleh terima...tapi boleh tak..nasihat yg diberikan tu jgn nak repeat berulang-ulang kali sampai aku hilang respect n rasa nak marah pada seseorang tu...!!! boleh tak???sekali dua cakap dah lah...ni setiap kali kol..cakap...setiap kali kol..cakap benda yg sama...eh? apa kes??? dari hubungan aku ngan org tu baik...kang jadi x baik plaks pe kes kan???

Inilah kalau ada gangguan dari pihak2 tertentu....hubungan yg baik boleh jadi porak peranda...dari ok bertegur sapa...terus bermasam muka...dari suasana happy terus menjadik badmood hanya kerana kata2 yg kononnya nasihat tapi memberi impak yg x bagus dlm hati ini...tau le Syaitan kan? dia kalo boleh nak menduga iman kita nih...bila kita pikir2 tentang ' orang ' yang bawk cerita tu...YA..ada benarnya...ha..ni lah syaitan punya kerja nak menghasut...dari kita boleh pikir / sejukkan keadaan..bila dah dicucuk2 terus x leh pikir ngan akal yg panjang dan kesannya akan memudaratkan!!!!

lagi satu..jenis yg suka jaja cerita kat org luar...eh??masalah dalaman kalo dah tahu x yah le nak jaja2 kat sesiapa....kita kan satu benih...kenapa nak menjaja kat benih yg lain?ada ke mereka kisah??ada mereka gelakkan ye lah...plis la...jga lah maruah benih kita sendrik elok2..kalau kita yg x jaga maruah nie...sapa lagiks? jgn lah kerana sedap membuat cerita walaupun nak panaskan keadaan smue benih yg bercambah nie akan dipandang rendah oleh org lain...x baik..lastnya benih2 yg sedia ada baik nie jadi kucar kacir...salah siapa????sedangkan benih yg ada ni memandang tinggi, ada rasa hormat, ada rasa kasih kepada penjaja cerita ni...cubalah kalau benih yg sorang ni tau org yang paling dpiercayai ini mengkhianati dia dalam diam2 apa persaan dia??? pikir2 kan lah...

aku rasa sebal+sedih+marah+kesian dan berbagai2 rasa sekarang nih....aku sayangkan smue benih2 yg ada disekeliling aku nih...Ya Allah Kau tabahkan lah hatiku dlm menerima apa jua dugaan dariMu...Amin...


* kisah ini tiada kena mengena dgn kwn2 sekolah...opis...belajar dan sewaktu dgn nya...ini adalah lepas geram antara aku dia dan dia...


so layantzzzzz je la eh!!!!

3 tukang karut:

Wansteddy Tales said...

aku? bukan bukan bukan kan...

yantz-yeem said...

weh perasn plak ko..bukan lah..xde kena mengena ngan warga opis pun

Anonymous said...

Noah FAIL!!

Ella
agostini insurance brokers