WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

28 April 2010

tunggu jumaat nanti yea...

yosssssshhhhhh!!!!aku dah wat keputusan akn meng'anounce' kan pe yang aku nak wat jumaat nti...tggu smue dah settle..aku akn umumkan eks...so stay tuneeeeeee!!!

so layantzzz je la eh!!!

4 tukang karut:

☆ lieya latif ☆ said...

suspen betol aku ni yantz...ape laa kehelnyer....

☆ lieya latif ☆ said...

re : hahahaahah...kuang asam ko....yeke semak henset tu...tapi takpe yantz...tak lame dah jangke hayat bintang2 kat henset tu...dok keluar masuk beg jek, dah start tanggal2 dah....kat laptop tu bertahan lagi laaa sebab mmg tak bawak mane2 pun wakaakakak

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

citer ape nak...nak wat ape ni???tak sabo nak tau ni

mummyar said...

salam kenal ye.....jom singgah joint lucky draw...hadiah stroller n toys