WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

22 January 2010

gift pertama 2010

walopun bukan hadiah utama...tpi aku amat menghargai apa sahaja yg aku dpt...kecik ke beso ke..kalo org bg mesti aku happy gilos!!!hehehehehe

Nie aku masuk contest dari blog wansteddy yang menganjurkan conway...hadiah diberi guna tangan sendrik jek...heheheh sbb 1 opis...trimas ...tocei...aku suke sgt leh letak perhiasan kat meja aku nie hehehe...

Target aku sblum aku bersalin nak masuk contest & giveaway byk2....huhuhuh...tahun nie kna taget byk menang contest...x kira la contest kat blog ke...kat luar ke...sbb tahun lepas income masuk contest amat le berkurangan...hehehhe caiyokkks!!!
so layantzzzz je la eh!!!!


2 tukang karut:

ijad said...

hadiah apa tu...

Mama_Aqish said...

wah...bestnyer...dapat hadiah...nak gak...tapi lately malas plak nak join contest...sonot tengok yantz join contest