WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

01 July 2008

tinggal le aqil ngan ayah seminggu ye....

tinggal le aqil ngan ayah minggu nie sampe senin depan...nie gambo aqil yg terbaru...masa nie aku kat opis nak gerak dah pi johor pasnie...lum tolak lagi dah windu sgt tau kat aqil...mlm tadi pas balik somban dia tido lama sampe ke pagi...mmg x sempat nak main2 ngan dia..cian ank mama letih ikut mama keja ye....

aqil mmg dah salu kena tinggal camnie..tp dah beso camnie raser cam nak jauh2 ngan dia cepat tul raser rindu.apatah lagi skg nie dia dah pandai mcm2...dah leh borak2..leh buat lawak pon ye...leh main2 hantu2 ngan dia...syoik je..btul2 menghibur kan!!!

1 tukang karut:

fa-faz said...

huiiii...dulu aQIl minum susu isomil plus gaks..? nape?
darwisY pon sama...xleh minum susu lembu
start umo 2-3mos dah minum susu tu...till 2years..
mahal tu...dah ler sbulan telan 6tin..
dia kurang makan...so, kuat minum susu le

dah dpt adik.. kami try tukar bermcm...
ammum pon try jugak
tp x sesuai...atlast...dia layan dugro je..
murah le skit...save le budget ayah nye..