WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

31 May 2011

kelantan@KTC=Chantique villa Hotel apartment

 Yosssshhhhh inilah hotel tempat kitorang menginap selama 5 hari 4 malam di kelantan aitu...nama building ni KTC..nama panjang Kelantan Trade Centre...so dlm building nie mmg ada hotel apartment la...ada yg mcm2 jenis beso kecik apartment ni....so kitorang booking melalui hotel rebana bukan direct Chantique Villa nie...kalo nak tgk rate Chantique Villa nie kalo studio type pun menggigil tgk ratenya..tapi mase kitorang pi ada promotion x silap dlm 160++ camtu....kalo biasa reganya dlm rm220++

 Tapi disebabkan aku dah suh best prends aku mimie booking kan hotel nie maka dapat le lagiks rega member....best kan???syukur sgt..x sangka plaks hotel nya cenggini....act masa mula2 cek-in tu dpt apartment studio jenis standard punyer...tapi walopun standard aku dah bersyukur dah sbb x penah plaks sepanjang aku berotstesen dapt tido kat hotel yg beso camni...salu dpt tdo hotel dlm rm100 pun sempit ya amat..segala serba serbi nak kena kol...nak ion pun kena kol la...mcm2...kalo bilik yg sebelum nie segala2nya ada cuma disebabkan power point x cukup maka kitorang pindah ke bilik yg sepatutnya member aku booking tu...dan inilah biliknya...amacam cantik tak???

 Bilik nie jenis studio...so member aku yg design kan interior bilik nie...segala2nya mengikut citarasa ID...complete semuanya...cuma xde cermin muka je..hehehe..so kalo nak bermekap kena masuk toilet la yea...tapi bg aku itu smue small matter....tarak hal punyer...x smue hotel tu sama ngan tempat lain kan??even hotel 5 star pun ada byk kekurangannya...bagi aku hotel nie dah berbaloi dan selesa untuk kitorang melepaskan penat lelah setelah penat bertugas menjaga pameran...

 Okes nie tempat tgk TV n ada meja makan....x sempat pun nak dok lama2 kat meja makan tu sbb sepanjang hari bertugas..mlm baru balik....hehehhee....

 Siap ada fridge n kitchen lagiks...x heran la kalo xde gas ke apa..sbb bukannya kitorang masak pun...kettle ada pun dah bersyukur dah....

 Cabinet...act bilik ni xde wardrobe...mmm patutnya member aku letak wardrobe kat sini...hahahaha...xpe lah baju kitorang sumbat je dlm beg n gantung2 je kat meja makan tu...janji ado gaks space nak letak baju kan???
 Bilik air...ok selesa n bersih...tu pilihan utama aku kalo keluar otstesen yang pasti bathroom kena bersih....
 Ruang penuh bilik yang luas dan selesa..nak solat pun senang x yah nak langgar2 katil kan??act mlm ke-2 kitorang tdo kat hotel ni ada lah kejadian black-out tiba2..x tau apa punca...mybe electrical power supply punyer problem kot???so bergelap gelita la sekejap..tu pun ON off...tapi xde lah bergelap sampai berjam2...

 Okes nie view dari balcony...ni lah pemandangan kota bharu kelantan...act tapak pameran kitorang cross jalanraya je...depan KTC nie adalah stadium sultan muhammad kelantan...mmg sesuai sgt hotel dkt ngan stadium...x yah pening2 nak tggu driver pikap hehehehe....

 di lift hotel...patutnya aku nak tepek gmbo kat lobby hotel..tapi wansteddy x bwk le plaks hard disk nya...xpe esok2 kalo sempat aku tepek....hari nie kita citer pasal hotel dlu....

okes aku di depan hotel...mse ni nak trun untuk bertugas...adoiii byk nak tepek citer masa kat kelantan nie...so bz mmg xde mase nak updet....tgk la kalo sempat aku citer aktiviti kat kelantan k!!!


so layantzzzzz je la eh!!!!

0 tukang karut: