WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

04 October 2010

syiok beraya sambil tu keja jugekkkk....

Yossshhhh!!! org lain masih beriang ria tgh bz beraya sakan...sedangkan aku? masih sempat lagik amik job fotografi tuk opening ceremony restoran kat Kajang...huhuhuhu..tapi x pe..ala-ala enjoy gaks...sbb MASYUKKKKK...hehehehehe...ye lah sambil2 tu dpt gaks le makan FREE...hahahaha..


Lawa x restoran ni? restoran nie terletak kat Kajang point..ala pusat membeli belah...aku rasa kajang point kot nama nya...okes nama restoran nie ialah ' anak tanjung delight '...owner dia melayu jati anak melaka...so korang leh try le nak merasa mkn kat restoran nie...sbb mkanan dia mmg sedap..alahai..teringat sampe skg laksa tanjung yg sgt marveles!!!!


okes member aku Anis yang lelaki rambut panjang tu yang design kan interior restoran nie...aku hanya membantu wat design grafik-poster yang menghiasi wall kat ruang dlm restoran ni...ini lah kja part-time yang aku bz masa bulan poser aitu...alhamdulillah bila tgk restoran nie cantik n dah siap...bila tgk hasil design kita disukai ramai...sangt2 lah hati berbaur riang...x sia2 bertungkus lumus menyiapkan nya..hehehehe...


So masa opening tu restoran ni membuat terus opening ngan bagi smue orng yang lalu lalang kat dlm mall tu mkn FREE!!! free wooo...mmg ramai giler org yg masuk..pe lagiks masa tu minggu raya kan...mmm sgt2 meriah!!!!

so tugas aku masa tu ialah jadik official photographer sepanjang majlis berlangsung n member aku si wira nie...menjadik MC tuk memriahkan majlis opening tersebut...so inilah member opis aku wira n nurul...diorg tgh cuba amik berkat nak dpt anak..sbb tu diorg dukung dini hehehehe...
so layantzzzzz je la eh!!!!



0 tukang karut: